دبیرستان پسرانه هوشمند دوره اول (راهنمایی سابق) بزرگمهر کجاست؟

دبیرستان پسرانه هوشمند دوره اول (راهنمایی سابق) بزرگمهر کجاست؟

مدرسه  بزرگمهر در سال 1375 به عنوان دبیرستان دوره اول پسران توسط هوشنگ بلوکی با 40 سال سابقه مدیریت از مدیران با سابقه و مجرب گیلان هستند، تاسیس شد .

دبیرستان بزرگمهر با تکیه بر دانش فنی و آموزشی مجموعه و بهره مندی از معلمان و کارکنان مجرب همیشه تلاش بر این داشته است تا نقش مثبت خود را در آموزش و پرورش فرزندان ایران زمین داشته باشد.

هم اکنون فرزند خود را در دبیرستان غیردولتی دوره اول بزرگمهر ثبت نام کنید

 

چرا بزرگمهر؟ دبیرستان بزرگمهر همیشه تلاش می کند بهترین عملکرد را برای خدمات آموزشی خود به دانش‌آموزان ارائه کند و از به روز ترین و مناسب ترین ابزار ها برای فعالیت های خود بهره ببرد.

تجربه گرانبهای مدیریت این مدرسه همچون چراغی ، روشنایی بخش مسیر پر تلاطم آموزش و پرورش می باشد که در کنار دبیران توانمند و با همکاری و تعامل اولیای محترم می توان از این مسیر سخت و دشوار عبور نمود.

«به امید فردایی بهتر برای همه آینده سازان این مرز و بوم»

امکانات مجموعه برای ارایه خدمات آموزشی چیست؟ دبیرستان دوره اول بزرگمهر از ویژگی های زیر نیز برخوردار است:

  1. حیاط چمن مصنوعی
  2. میز های پینگ پنگ
  3. فوتبال دستی
  4. میله بسکتبال
  5. آموزش همزمان حضوری و آنلاین(غیرحضوری)
  6. برد هوشمند
  7. آزمایشگاه حقیقی و مجازی
  8. دبیران مجرب و دارای مراتب علمی بالا
  9. محیط کلاس با استاندارد مطلوب
  10. دوربین مدار بسته
  11. مشاور تحصیلی
  12. ارتباط مداوم از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی
  13. آموزش تخصصی کامپیوتر

مشاهده گالری تصاویر  و فهرست کامل فضای مدرسه، تجهیزات و برنامه های دبیرستان بزرگمهر رشت و تور مجازی مدرسه

هزینه ثبت نام هر دانش آموز در دبیرستان بزرگمهر چقدر است؟ هزینه ثبت نام دانش آموز در مدارس غیر دولتی توسط اداره کل آموزش و پرورش تعیین می شود. اولیای محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و گفتگو با مدیریت می توانند از طریق لینک های زیر ارتباط برقرار کنند:

اینستاگرام دبیرستان - واتساپ دبیرستان - تماس تلفنی با دبیرستان - تماس تلفن همراه مدیریت -  در صورت نیاز فرستادن پیامک به شماره همراه یا فرستادن پیام به واتساپ از طرف دبیرستان با شما تماس گرفته خواهدشد

 

آیا امکان دسترسی به محتوا درس ها در صورت غیبت یا بروز مشکل در آموزش مجازی وجود دارد؟ بله، کادر مدیریتی و فنی مدرسه با توجه به تجربه و درک شرایط مختلف مانند قطعی برق، اختلال در اینترنت جهانی یا ملی، مشکلات سروری سمت ارایه دهنده خدمات آموزش مجازی یا مشکلات فنی شبکه داخلی مدرسه، درس های مهم و پایه ای را همیشه ضبط می کند و بر روی یک فضای ابری با کیفیت و سرعت مناسب قرار می دهد تا دانش آموزان بتوانند به صورت آفلاین به محتوا دسترسی پیدا کنند. اطلاعات بیشتر..

آیا مدرسه بزرگمهر سرویس ایاب و ذهاب دارد؟ به جهت تسهیل دسترسی والدین دانش آموزان امکان فراهم آوری سرویس مدرسه بنا به نیاز خانواده‌ها وجود دارد.

آیا مدرسه بزرگمهر پشتیبانی تحصیلی دارد؟ ارتباط شبانه روزی اولیای محترم جهت رفع ابهامات ، پرسش ها و مشکلات و پیگیری مستمر وضعیت تحصیلی دانش آموزان عزیز توسط مدرسه خدمتی دیگر از دبیرستان بزرگمهر می باشد که نتیجه آن کاهش نگرانی اولیای محترم در رابطه با امور درسی دانش آموزان در طول سال تحصیلی خواهد بود.

تعداد محدود دانش آموزان و کلاس ها نیز از عوامل افزایش راندمان و بهره وری آموزشی و پرورشی این مدرسه نیز می باشد.

با توجه به عوامل یاد شده دانش آموزان گرامی قطعا یکی از بهترین مقاطع تحصیلی خود را در این مدرسه تجربه خواهند نمود اطلاعات بیشتر.

 

کادر و دبیران مدرسه چه کسانی هستند؟  بزرگمهر همیشه در تلاش است از حضور اساتید با سطح علمی و تجربی بالا برای فرزندان جامعه استفاده کند. شما همچنین می توانید در این صفحه فهرست اعضای کادر مدیریت و دبیران را مشاهده نمایید.

آیا کسی که حضوری در کلاس ها شرکت می کند امکان استفاده از خدمات آنلاین را دارد؟ بله، هیچ محدودیتی برای استفاده از هر کدام از محیط های آموزشی حضوری و غیر حضوری وجود ندارد. خانواده ها در هنگام ثبت نام برای هر دو وضعیت ثبت نام می کنند و تفاوتی در نرخ و شرایط ثبت نام ندارد.

آیا امکان دریافت تاییدیه های تحصیلی برای امور مختلف وجود دارد؟ بله، به هر دلیلی اگر دانش آموز نیاز به دریافت تاییدیه تحصیلی برای اموری مانند کسب تسهیلات یا مهاجرت خانوادگی و ... نیاز دارد ارایه می گردد

آیا فعالیت های خارج از برنامه (کلاس های فوق العاده، تقویتی و تیزهوشان) وجود دارد؟ بله، فعالیت های فوق برنامه در دبیرستان بزرگمهر جزء ارکان مهم سیستم آموزشی این مرکز می باشد که شامل اردو های علمی، تفریحی، کلاس های تقویتی و آموزشی نظیر دوره های آموزشی، کامپیوتر، زبان، برنامه نویسی، ریاضی و چرتکه می گردد. بخشی از افتخارات دانش آموزان را در این برگه ببینید.

آیا مدرسه برنامه ای جهت انتخاب رشته و استعداد یابی دانش آموزان دارد؟ بله، دبیرستان بزرگمهر با برگزاری تست های روانشناسی تخصیصی توسط دکتر رسولی مشاور محترم مدرسه، امکان کشف استعداد دانش آموزان و همچنین یک انتخاب رشته بی نقص را برای آنها فراهم می نماید.

دبیرستان دوره اول با متوسطه اول و یا راهنمایی چه تفاوتی دارد؟ تفاوتی ندارند، نام هایی مانند راهنمایی و متوسطه اول نام های گذشته دبیرستان دوره اول می باشند که بکار برده می شد و همگی به مقطع دوم تحصیلی اشاره می شوند. بزرگمهر افتخار دارد بنا به سابقه خود این دوران را سپری کرده است..

هم اکنون فرزند خود را در دبیرستان غیردولتی دوره اول بزرگمهر ثبت نام کنید

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و تماس از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید:

اینستاگرام دبیرستان - واتساپ دبیرستان - تماس تلفنی با دبیرستان - تماس تلفن همراه مدیریت  

 

 

 

مشاهده گالری تصاویر  و فهرست کامل فضای مدرسه، تجهیزات و برنامه های دبیرستان بزرگمهر رشت و تور مجازی مدرسه

بهترین دبیرستان رشت بهترین مدرسه رشت - بهترین دبیرستان پسرانه رشت - بهترین مدرسه پسرانه رشت - بهترین دبیرستان دوره اول پسرانه رشت