کلاس فن بیان

کلاس فن بیان

فن بیان در حقیقت همان توان سخن‌ گفتن (در هر شرایط و زمان) است. زمانی که صحبت از فن بیان به میان می‌آید، جدا از این که شما چه کسی هستید؟ چه کاری دارید؟ با چه کسی صحبت می‌کنید، توانایی برقراری ارتباطتان اهمیت پیدا می‌کند.

فقط کافیست که از زبان خود استفاده کنید، شما نیاز به بهبود فن بیان خود دارید. اگر می‌خواهید با دوستان خود ارتباط خوبی برقرار کنید، روابط عمومی خوبی داشته باشید، منظور خود را به خوبی به مخاطبانتان منتقل کنید و همچنین کاری کنید که بقیه از همنشینی و صحبت با شما لذت ببرند باید «فن بیان» خوبی داشته‌باشید.

از طرف دیگر، ما انسان‌ها مدام با یکدیگر در ارتباطیم. ارتباطاتی که از طریق کلام و گفت‌وگو شکل می‌گیرند و ادامه پیدا می‌کنند. همه ارتباطات ما از قبیل کاری و شخصی مبتنی بر کلام و بیان هستند. پس به راحتی می‌توان فهمید که فن بیان نقش مهمی را در زندگی ما بازی می‌کند، تا جایی که می‌توان آن را به عنوان یک فن و یا مهارت معرفی کرد. مهارتی که همه ما به آن نیازمندیم. 
ویدیو بالا بخشی از معرفی کلاس فن بیان در دبیرستان بزرگمهر رشت می باشد.


بیشتر...

7 اشتباه رایج اولیا در گفتگو با نوجوانان

7 اشتباه رایج اولیا در گفتگو با نوجوانان

هنگام گفتگو با نوجوان خود دقت کنید اون در مرحله حساسی است و شما ممکن است در گفتگو ها تاثیری بر او بگذارید که سال ها و شاید همیشه همراه او باشد و به عکس نتیجه دلخواه شما اثر بگذارد.

7 مورد را برای شما در این مقاله آورده ایم


بیشتر...



5 ویژگی ای که مدارس خصوصی باید داشته باشند چیست؟

5 ویژگی ای که مدارس خصوصی باید داشته باشند چیست؟

این ویژگی ها مهمترین دلایلی است که شما به فکر فرستادن فرزند خود به دبیرستان خصوصی یا همان غیردولتی یا غیر انتفاعی هستید.

وقتی به فکر فرستادن فرزندتان به مدرسه خصوصی می‌افتید، زمان زیادی را صرف بررسی وب‌سایت‌های مدرسه خواهید کرد. همانطور که این کار را انجام می دهید، به خاطر داشته باشید که آنچه را که مدارس می خواهند ببینید را می بینید. وب سایت مدرسه خصوصی را به عنوان درب ورودی و ورودی آن در نظر بگیرید، ایده خواهید گرفت. هنگامی که به مرحله بعدی فرآیند جستجوی مدرسه رسیدید، به دنبال پنج ویژگی زیر باشید که هر مدرسه خصوصی خوب باید داشته باشد. انجام بررسی های لازم زمان زیادی از شما می گیرد، اما برای تأیید اینکه مدارس در لیست کوتاه شما نیازها و الزامات شما را برآورده می کنند ضروری است.


بیشتر...



اجاره فضای آموزشی، تجاری و جلسات

اجاره فضای آموزشی، تجاری و جلسات

دبیرستان بزرگمهر در نظر دارد با در اختیار گذاشتن فضای آموزشی مدرسه در ساعات خارج از زمان اداری به متقاضیان و علاقه مندان به برگزاری جلسات، کلاس های آموزشی، جلسات کارگاهی، مسابقات ورزشی کوچک (گل کوچک، بسکتبال، پینگ پونگ (تنیس روی میز)، ....) ، سمینار ها، همایش های کوچک، ورک شاپ ها و سایر موارد با اشخاص، ادارات، نهاد ها، شرکت ها، موسسات همکاری نماید. جزیئات بیشتر در اینجا بخوانید


بیشتر...